13 Eylül 2014 Cumartesi

kağıthane mir-va şikayet

mirva oto aksesuar adı altında bir işletme internete sürekli kaliteli garantili cam filmi yaptırılır şeklinde ilanlar veriyor.
özellikle sahibinden.com gittigidiyor.com sanalpazar gibi sitelere bol bol mesaj atıyor
aman arkadaşlar yap hepsi düzenbazlık paranızı alıyor ama

cam filmi kalitesiz, güneşte soluyor.
çizilmez diyor elinizde kalıyor pul pul oluyor dökülüyor.

ilk zaman anlamassınız fakat bir kaç ay sonra görürsünüz
garantili diyor. ALDANMAYIN YALAN
 ben gittim bana " sen burada yaptırmadın ben seni hatırlamıyorum diyor "
sanki tüm müşterilerin resmini çekiyor.
tartışma konuşma derken cam filmini yaptıramadım adama kendi mahallesi dikleniyor pezevenk
terbiyesiz serseri biri. 55 - 60  yaşlarında ama allahından bulsun ibne.

kendini uyanık zannediyor. sizden para alıyor kendisi komisyon karşılığında başka yere yaptırıyor

istanbul kağıthane de yeri var yani tam olarak şöyle tarif edeyim. mecidiyeköy 'e yakın sankin bu ibneye cam filmi falan yaptırmayın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder